torsdag 8 februari 2007

TruckErik

Porträtturnén rullar vidare, efter det senaste stoppet i Galago #89 är det nu dags för Erik Hjalmarsson. En gammal serietecknarkamrat som nu glassar runt i Norge och spenderar sin tid på att köra truck och titta på "Syve Systrere" om kvällarna. Kanske kommer han att släppa ett nytt fansin till SPX, jag hoppas iallafall det. Senast släppte han "Stora Monster Krossar Städer" som blev en hit förra året. Han målar även graffiti och är tryckerichef på sin fritid. Kolla in hans fantasiska hemsida erikperik.com

(Erik har själv bett om det här porträttet)

3 kommentarer:

Kolb sa...

Oh yessss. Har väntat på the Completitionnnnnnn

Anonym sa...

Kom precis hem från en liten vistelse i fäderneslandet och upptäcker till min stora glädje att jag fått ett brev som inte handlar om att jag inte har rätt till sjukpengar utan en bild på... mig!

Det gjorde hela min dag Hanna! Tack som helvete!

Fick för övrigt en lönespecifikation nyss och jodå.. tjatar man så går det.. 3 laxar för att ligga hemma och snora. Man tackar.

Anonym sa...

Kan inte jag också få en bild?!!? Snela, snela, det vore jetesnelt.
/sofia