fredag 9 mars 2007

Galago # 89

Det senaste nummret av Galago innehåller ett par illustrationer gjorda av mig. Runda och gulliga porträtt till medverkandesidorna, här har ni ett litet smakprov. Köp boken i handeln eller börja prenumerera kids, för snart kommer det mer. Och dessutom är planerandet av sommarens evenemang i full gång. Om allt går vägen kommer det bli en sommarsplit i festivalturnerandet, Polly Darton + Galago = Sant. Det kommer bland annat bjudas på konserter, uppläsningar, spekks, liveserier, färgsprakande dresscodes och serietecknare i verkligheten, snart på en festival nära dig som gillar ...Småland.


Liv Strömquist


Kolbeinn Karlsson

Loka Kanarp

Henrik Bromander

4 kommentarer:

kim W sa...

fucking hell! du är ett geni... bilderna är goda nog att äta.
jag printade ut dem och slickade på dem och har varit i ett rus sen dess!

hanna p sa...

Takkim!
Jag lever i det där ruset alla dagar i månaden.

Lina Neidestam sa...

jag förstår inte hur du kan rita så där rakt. jag förstår det bara inte.

hanna p sa...

Dra sträck, många, många gånger...fylla mellanrum, göra perfekt...många timmar...inget liv.
Orginalen blir ju iallafall fina, det är min enda tröst för tillfället.