tisdag 13 maj 2008

Hello my name is Munny, del 2


Lila ränder, ett ögonbryn och fräknar, det är väl ungefär där jag hamnat nu. Nej, grön scarf, icke att förglömma! Rosetten kommer att sitta sådär österrikiskt på huvudet. Det kan jag tacka min mångåriga konsumtion av Alpenmilch för. Det var österrikarna som kom på att en chokladkaka inte behöver delas upp i brytbara fyrkanter utan mer i aptitliga ränder som man sedan kan bita av. Mycket bättre säger jag och många med mig. Snart kommer det outlines och ögon. Sitt kvar för mer i den här stilen.

3 kommentarer:

Johannes Aggro Torstensson sa...

Holy fucknose, nu måste jag fan köpa en helt ny Munny och börja om...

Hanna P sa...

Snart är den bara din.

Lina Neidestam sa...

Åh så fint!

Angående kommentar i blogg: är det så illa Hanna? För den här passivitetsförbannelsen unnar jag inte ens min värsta fiende. Eller kanske signaturen "Caroline".
Men ingen annan.

Vad ska en flicka göra?